Obchodní podmínky
Obchodní podmínky e-shopu KikiMama
Provozovatel e-shopu:
Kateřina Bubelová
IČO: 23637862
Sídlo: Květná 254, 788 32 Staré Město
E-mail: info.kikimama@seznam.cz1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu KikiMama (dále jen „prodejce“) a zákazníkem při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu www.kikimama.cz (dále jen „e-shop“)
Používáním e-shopu a potvrzením objednávky zákazník souhlasí s těmito podmínkami.
2. Definice
Zákazník: fyzická osoba starší 18 let, podnikající osoba nebo právnická osoba nakupující zboží v e-shopu.
Objednávka: návrh kupní smlouvy učiněný zákazníkem prostřednictvím e-shopu.
Kupní smlouva: smlouva mezi prodejcem a zákazníkem, vzniká potvrzením objednávky ze strany prodejce.
Zboží: produkty nabízené k prodeji prostřednictvím e-shopu
3.UZAVŘENÍ SMLOUVY
Smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu ( www.svickykikimama.cz), přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované námi tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě vámi zvoleného zboží a způsobu jeho doručení;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
- V průběhu tvorby návrhu objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávající políčko. po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
- Vaši Objednávku vám v co nejkratší době poté, kdy mám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme vás kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření vmlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
4. Cena zboží a platební podmínky
- Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Cena nezahrnuje náklady na dopravu, které jsou účtovány podle zvoleného způsobu doručení.
- Zákazník může platit:
- online platbou kartou, bankovním převodem nebo rychlým online převodem,
- dobírkou při převzetí zásilky,
- jinými způsoby uvedenými v e-shopu.
V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 3 dní. Úhradu převodem lze provést prostřednictví účtu 3400396028/3030 . Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.Pro platbu převodem je nutné uvést variabilní symbol, který obdrží zákazník v potvrzení objednávky.
Vlastnické právo ke zboží na vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
- Dodání zboží
- Zboží je dodáváno na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.
- Dodací lhůta je standardně 3–7 pracovních dní od potvrzení objednávky, pokud není u produktu uvedeno jinak.
- Prodejce nenese odpovědnost za prodlení způsobené dopravcem nebo nesprávně zadanými údaji zákazníka.
- Při převzetí zboží má zákazník právo zkontrolovat jeho neporušenost.
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
- Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím objednávce
- prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
- osobním odběrem v provozovně prodávajícího
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího./Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
- Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je kupující povinen informovat prodávajícího o svém rozhodnutí prostřednictvím jednoznačného prohlášení
- Pro odstoupení je nutné zaslat písemné oznámení (e-mail, dopis) a vrátit zboží nepoškozené, v původním obalu a s dokladem o koupi.
- Lhůta pro odstoupení je zachována, pokud kupující odešle oznámení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím 14 dnů.
- Kupující je povinen zboží vrátit nebo předat prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující může využít k odstoupení formulář, který je uveden na stránkách www.svickykikimama.cz
- Zboží lze vrátit na adresu: Květná 254, 788 32 Staré Město.
- Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud prodejce neurčí jinak.
- Prodávající je povinen vrátit kupujícímu všechny platby obdržené od kupujícího, nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem, jakým byla platba původně přijata, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží nesmí být používáno, opotřebováno ani poškozeno – jinak si prodejce vyhrazuje právo snížit částku vrácenou zákazníkovi.
7. Reklamace a záruka / práva z vadného plnění / řešení sporů
Zákazník má právo na zboží bez vad a s vlastnostmi stanovenými v kupní smlouvě.
Reklamace se uplatňuje písemně na e-mail prodejce: info.kikimama@seznam.cz, nebo poštou na adresu sídla.
Reklamace musí obsahovat popis vady, doklad o koupi a kontakt na zákazníka.
Prodejce vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího doručení.
Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady způsobené při přepravě.
Prodejce má právo zboží opravit, vyměnit, snížit cenu nebo vrátit kupní cenu v závislosti na povaze reklamace.
Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
3. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
4. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
7. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
8. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
9. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
10. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
11. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
12. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
13. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
14. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
15. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
16. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
17. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
18. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
19. Volbu způsobu reklamace má kupující.
20. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
21. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
8. Řešení sporů se spotřebiteli
- Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info.kikimama@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9. Ochrana osobních údajů
- Prodejce zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s nařízením GDPR a českým zákonem o ochraně osobních údajů.
- Osobní údaje jsou shromažďovány pouze pro účely vyřízení objednávky a komunikace se zákazníkem, případně vedení účetnictví
- Zákazník má právo na přístup, opravu a výmaz svých osobních údajů.
- Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám mimo nezbytné subjekty zajišťující dopravu a platbu.
- Vše je upřesnšno v podmínkách ochrany osobních údajů
10.Doprava a způsoby platby
Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím objednávce
- prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
- osobním odběrem v provozovně prodávajícího
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Náklady na dopravu se účtují dle ceníku zvoleného dopravce.
- Zákazník může platit:
- předem bankovním převodem,
- online platební kartou,
- při převzetí dobírkou.
- Pro platbu převodem je nutné uvést variabilní symbol z potvrzení objednávky. Viz 4. Cena zboží a platební podmínky
11. Zákaznický účet
12. Řešení sporů
- Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- Všechny spory budou řešeny přednostně smírnou cestou.
- Pokud nedojde k dohodě, je příslušný český soud.
- Zákazník má právo využít platformu ODR (Online Dispute Resolution) Evropské komise: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
13. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění na e-shopu.
- Prodejce si vyhrazuje právo podmínky měnit, přičemž změny budou zveřejněny na webu.
- V případě neplatnosti některého ustanovení zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- na našem webu najdete formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 11.9.2025
Bezpečnostní upozornění ke svíčkám
Obecné upozornění
Všechno zboží je určeno pro dospělé svéprávné osoby.
Kateřina Bubelová nenese zodpovědnost za zneužití a všechno zboží je používáno na vlastní nebezpečí. Zboží není vhodné pro děti, zvířata a osoby s nižší rozlišovací schopností.Součástí zboží je ochrana proti konzumaci obsahu - po odstranění ochrany svíčku můžete svíčku zapálit. Umístěte mimo dosah dětí, zvířat, osob s nižší rozlišovací schopností a dle povinných bezpečnostních pokynů (viz. níže) aby nedošlo ke konzumaci obsahu. Při nedodržení výše uvedených doporučení přebíráte zodpovědnost za riziko případné konzumace ohrožující zdraví!
Svíčky jsou označeny v souladu s pravidly nařízení CLP. Certifikované vonné oleje obsažené ve svíčkách splňují standardy IFRA.
Svíčky jsou ZAKÁZANY UŽÍVAT VNITŘNĚ nejsou tedy určeny ke KONZUMACI!
Trvanlivost svíček je minimálně 1 rok, doporučujeme však, aby byly zapáleny v co nejkratší době od nákupu. Po dobu uskladnění dochází přirozeně k postupnému uvolňování vůně a změně barevnosti vosku.
Svíčky nejsou dle platné legislativy EU certifikovány jako kosmetické produkty.
Ke zdobení svíček jsou využity komponenty vyrobeny ze sojového a případně gelového vosku, které jsou pevně spojeny s voskovou vrstvou. Komponenty ze svíček nevytahujte a nijak s nimi nemanipulujte! Doporučujeme vždy použít pod svíčku nehořlavý svícen.
Ve svíčkách je použit sójový, případně gelový vsok. Vosky neobsahují pesticidy, herbicidy ani ropné příměsi.
Upozornění:
Vonné oleje použité v našich svíčkách obsahuji chemické látky, které mohou vyvolat podráždění kůře a očí, či způsobit alergickou reakci a mohou být toxické pro člověka a životní prostředí.
Informace pro spotřebitele
Každý spotřebitel by měl dodržovat bezpečnostní upozornění uvedené na obalu zboží a zde na webové stránce.
Pozorně čtěte tyto bezpečnostní pokyny a řádně je dodržujte.
Norma ČSN EN 15494 určuje bezpečnostní značení svíček určených k hoření v místnostech.
Povinné bezpečnostní informace
Hořící svíčku nikdy nenechávejte bez dozoru.
Hořící svíčku umístěte mimo dosah dětí a domácích zvířat.
Mezi hořícími svíčkami vždy ponechte vzdálenost odpovídající nejméně pětinásobku průměru svíčky.
Hořící svíčku nenechávejte na, nebo v blízkosti předmětů, které se mohou snadno vznítit.
Volitelné bezpečnostní informace
Neumísťujte svíčky do průvanu.
Neumísťujte svíčky blízko zdroje tepla.
Umísťujte svíčky ve vzpřímené poloze
Před každým zapálením upravte knot na délku asi 0,5-1 cm (z mé zkušenosti je vhodnější knot zkrátit na přibližně 3-5 mm). V případě, že Vám svíčka kouří, zkraťte opět knot.
Plamen vždy uhaste. Nesfoukávejte ho.
Vždy používejte svícen.
V roztaveném vosku nenechávejte zápalky, ani jiné úlomky.Mohlo by tak dojít k rozšíření ohně.
Nepohybujte svíčkou během hoření
Nehaste tekutinami.
Čajové svíčky používejte pouze ve svícnech a lampách s dostatečným odvětráváním.
Svíčky ani jejich části nekonzumujte.
